4.9

sitter här i min ensamhet och dunkar mora nisse - volvo 142.. det säger väl det mesta om min underbara kväll? om det inte gör det är du inte smart nog att leva! denna kväll spendarar jag hos min syster, i hennes fina lägenhet som jag har lånat i helgen, för hon var dum nog att fara till 08a landet till nå "kompisar" vilka det är förblir ointressant.

funderar snart för att ta en promenad i det vackra vädret? omkring kvarteret.. men är inte säkert om man orkar, fast mest troligt så blir det att gå ut en sväng och få andas lite frisk luft för en gångs skull, annat är det i lägenheten.. malin om du läser detta: STÄDA OMEDELBART! dammråttorna käkar golv här!

Celia, du är den som betyder mest för mej, du är ljuset i mitt liv. du är något man kallar ett MIRAKEL. du finns där för mej och jag är så glad att du finns i mitt liv, du är min själ och hjärta. i love you so much.


everything i do, i'll do it for you
.


Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0