23.9

nu är det inte länge kvar tills man får se 2009/2010 års elitserie premiär för luleås del! fan som jag har längtat alltså! och att det är mot skellefte borta gör saken inte sämre, jag får nästan en så perfekt känsla som man bara kan få ibland....

idag så har jag laddat med att letat fram min lule halsduk som jag ska ta med mig hade jag tänkt och vifta glatt framför north power när cam abbot dunkar in ett direktskott rakt upp i högra krysset!
nu hade jag tänkt äta nånting, är typ 100% hungrig just nu. hade bra


celia, som vanligt är du min honeypie i vårt och torrt! :D

Ey du... SKRIV!
Postat av: din älskling

<3

2009-09-23 @ 22:25:45
Postat av: din icke älskling

vad är det för skit jag hör om dubbeldejt ;O????!!!

2009-09-24 @ 15:03:33

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0