21.9

är helt glad. igår kom internet tillbaka till mig!! Som jag har väntat på detta underbara fenomen. har som inte klarat mig så bra utan nätet om jag ska vara helt ärlig. har till och med gått till Kim för att skörda på farmville, vad säger inte det om min beroende faktor till internet?! aja,

idag har jag gått på skola till klockan 3 typ. varit hundvakt till klockan 4 för att sedan hämta älsklingen som sluta typ4. efter att jag plockat upp celia från helvetet så begav vi oss hem till mig för att äta chebab. underbart gott må jag säga. efter middagen så begav vi oss till celias place för att ta det lugnt i sisådär 15 min? för att sedan glida iväg mot hennes stall, jag for sedan på träning som inte var nå rolig alls,....... fiiifan! men men, nya tag som det heter ;)

efter träningen så for jag till celia ett tag, drack en smootie. ( stavning tack?) för att sedan bli hämtad av mor min. eller jag övningskörde hem rättare sagt! Nu när jag sitter vid datan min för första gången på typ 6 veckor?! så inser jag att elitserien i hockey dragit igång, SAIK förlora och det är helt underbart!!!!!!! på torsdag smäller det folks! Skellefteå AIK - Luleå Hockey. Skellefte Kraft Arena be there! ;) i will, with my wounderful honeypie!!!


jag älskar dig gummmmmman! <3<3

Ey du... SKRIV!
Postat av: CELIA ÖHMAN, MOGEN OCH FINKÄNSLIG FD. HORTLAXARE

jag älskar dig också jonas, du är som fin!!! :))) <3

2009-09-21 @ 23:22:17

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0