19.9

Hej alla kära bloggläsare?.... jag sitter nu vid celias dator och får se en vacker syn.. nämligen celias tunga GÄÄÄÄÄSPNING! den går inte av för hackor den inte. den var lika tung som slurken, (500kg) på tillys ben. heheh

vill ni höra om gårdagen? Ja, jag förstod väl som de.
först var jag ledig från skolan, som bf elev var jag väldigt nöjd må jag säga! senare på kvällen följde jag med celias familj och amanda perssons familj + egon på både furuborg och sen bowling. jag är verkligen kass på att bowla... därför kanske jag ska dit ikv för att träna med lite folk. man vet aldrig när man ska vara bra i bowling....

ser ännu en vacker syn. celia ser helt AGGRESIV ut. warning!  bäst att lämna över datorn innan jag lämnas till de döda.. HEHE

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0