7.10

Tre namn jag lyssnar till:
Jonas, Vesslan eller Jonte

Något jag inte tycker om med mig själv:
i vejt it vo isf!!

Detta är jag rädd för:
att dö

Tre saker jag vill ha varje dag:
ha kul, äta och celia :)

Detta tycker jag om att göra:
vara med celia, umgås

Detta vill jag göra just nu:
SOVA :O

Bästa känslan:
att vara kär

Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
är sig själv, snäll, ärlig och HEJJT SOM CELIA :)

Något jag vill ha i present:
en bil

Detta har jag på mig just nu:
kallingar o t shirt.

har du piercings/tatueringar?:
100 st

Favoritkläder:
myskläder , eller jeans

Favoritdjur:
tilly och zitern ;)
Favoritlåtar just nu:
storm med lifehouse


Roligaste ämne i skolan:
ingen aning :O när man har peklund är det kul! HAH

Stjärnatecken:
Lejon, GRRH!

TV-program jag gillar:
two and a half men. family guy, the simpsons

Favoritdoft:
celias natruliga doft ! (Y)

Detta äter jag gärna:
frukt å mat !

Dricker helst:
cola + saft :D

Favoritgodis:
svart röda döskallar

Färg på mina ögon:
blå

Min längd:
184 cirkus

Bästa present jag fått:
thailands resa!

Om jag vore ett djur skulle jag vara:
heeezt

Vad lyssnar du på just nu?:
storm!!!

Vad har du gjort/ska du göra idag?:
har varit på middag hos mormor. det är typ allt ... vill vara med celia :(

När badade du i en pool senast?:
vet inte :O

Har du fått felparkeringsböter?:
nej iinte det inte!

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
neråå.

Vilken är den plats längst bort som du besökt?:
United states of AMERICA

Badkar eller dusch?:
badkar

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:
guldkompassen :D med honey

Favoritpizza?:
maffiapizzaaa

Chips eller popcorn?:
gillar båda !

Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni?:
celia på subland

Har du vunnit en prispokal någon gång?:
joråååå! ;)

Är du bra på matlagning?:
jag är ju faktiskt det, tro det eller ej, min förrät ala jonas är grym!

Klarar du att tanka själv?:
självklart

Vad var de senaste du handlade?:
en macka i uppis

Vill du helst bli mångmiljadär eller hitta den sanna kärleken?
den sanna kärleken har jag redan hittat, så mångmiljardär =)

Kan man vara vän med sitt ex?:
om man vill

Vem var det du besökte på sjukhus senaste?:
nån läkare :O

Vad har du i din väska?:
vilken då?

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?:
borstar tänderna + pussar celia! :)

Vad är du tacksam för idag?:
jag har världens bästa FLICKVÄN, + vänner å lite till! :D

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0