21.10

denna kväll suger stenhårt. Jag var tvungen att fara hem från Celia klockan 7 typ. och nu har jag ingenting att göra, INGET! Celia börja gråta när jag sa att jag var tvungen att fara hem. jag ville ju verkligen vara där. gör ändå ingenting hemma ensammen, det är så tråkigt utan celia. Jag kan inte med ord beskriva hur mkt jag saknar hon, det är som helt tomt utan henne. trots att vi är med varann typ 24/7 så blir jag ALDRIG less. för jag älskar hon så himla mkt, det lovar jag dig gumman <3

nu ska jag dock försöka plugga lite, ska nämligen redovisa inom en snar framtid och måste då vara förberedd, har dock om ett äckligt ämne, nämligen svenska B. nå nordiska språkjämförelser......fattar inte mkt av det vill jag påstå....men men, nu jävlar!



celia öhman i mitt hjärta för alltid ! <3

i love you baby!

Ey du... SKRIV!
Postat av: celia

du är underbar :) <3

2009-10-21 @ 21:47:42

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0