17.10

Yooo gangztass. Igår var det fest hemma hos mig och det var trevligt. Till min stora lycka barkade Isak Larsson och satt och spydde i en hink. Det var festligt!! Bilder kommer senare...

Idag har jag varit med älsklingen och jag har sett på hockey så min sötnos inte har haft något att göra i typ 2 timmar.. Fast då följde jag henne till stallet sen och fyllde spån åt Zitern så då blev vi kvitt. Och sen har vi även sett boat trip, en film med victoria silvstedt!! rekomenderar starkt, passar verkligen alla smaker. bokstavligen.

och nu håller jag på att dö av hunger och det finns inte någon mat alls i celias hus... jag blir helt aggressiv.

:@:@:@
:@:@
:@

jag älskar celia!!

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0