14.10

Jag har världens bästa flickvän. tro det eller ej, men jag har faktiskt det, ni andra där ute kan sluta söka för det finns ändå inget hopp!

Varje dag jag är med Celia så hittar vi alltid på nå kul, det är så roligt att vara med hon för det händer alltid nå. Varje sekund, minut och timme med celia är så jävla underbart. att vakna vid din sida, att hålla om dig på nätterna att få pussa din läppar att få krama ditt vackra ansikte att bara få beröra dig är som en enda stor uppenbarelse för mig. du är det bästa jag har och nånsin kommer få.

Jag har en sak som räknas
och det är mitt hjärta;
det brinner i min själ,
det värker i min kropp
och det antänder mina nerver.
Sådan är min kärlek för CELIA ÖHMAN.






Ey du... SKRIV!
Postat av: celia:D

du är söt jonas! :D

2009-10-15 @ 22:18:49

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0