11.10

idag var det ännu en helvetes dag.. inte nog för att man klev upp klockan 08.25 på en söndag och for med buss till arvidsjaur för att spela innebandy. inte nog för att jag bara hann spela i typ 45 sekunder innan jag stuka foten!! ( och det rejält) inte nog för att vi spela sämst och ändå vann. inte nog för att jag var tvungen vänta i flera jävla timmar på att få fara hem, för vi hade två matcher den senare förlora vi.... utan denna dag var precis som igår, jag och Celia höll på att ge upp varandra igen... det var väldigt tråkigt att vara i arvidsjaur när jag egentligen skulle ha varit hemma hos Celia och pratat ut om allting, men nu är det ju också mitt fel alltihop, att jag inte lär mig.... men nu har jag sannerligen gjort det vill jag påpeka! Nu är vi vänner igen och jag vill att det ska vara så i all evighet.


Jag vill alltid leva med Dig.
Jag vill alltid ha Dig vid min sida.
Jag vill åldras med Dig.
Jag vill dö med Dig.
Jag älskar Dig.



When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we see
No I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me

And darling, darling stand by me
Oh, now, now, stand by me
Stand by me, stand by me


Celia Öhman.

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0