1.10

Vilken dag, på morgonen hade jag en lektion, och det var körlektion på robbans trafikskola. efter det hade jag ännu en lektion i ca 20minuter.. efter det fick vi nämligen sluta, och då var klockan 11. det kändes som skönt att vara i skolan i 20 min, skulle egetligen gå till halv 3 men våran lärare peklund är tydligen sjuk.. så det blev en kort skoldag må jag säga. efter man fick sluta har jag varit med Celia aka ÄLSKLING :D vi har tagit det lugnt hela kvällen, jag såg hockey medans hon satt på datorn och surfa runt, skulle egentligen ha tränat idag men har varit förkyld så det blev inte! sitter just nu och planerar helgens godbitar och har kommit fram till följande:

1. Fredrik fyller 18 år på lördag så då blire fest!
2. imorgon ska jag och Celia ha ännu en härlig myskväll med film + onyttigheter! :)
3. söndag ska jag absolut inte göra nånting.



Jag älskar verkligen dig celia öhman, you make my day!

<3<3<3

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0