10.10

denna dag har varit fruktansvärd på många sätt... inte minst idag vid 12.30 till 15.30 tiden, då Celia var riktigt arg på mig, jag grät hon visade inga som helst miner på medlidande.. denna dag 10 oktober 2010 trodde jag; Jonas Vestlund att han har förlorat sin underbara flickvän Celia Öhman... för det var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR nära att vi skulle gå skilda vägar, nej fyfan hemska jävla tanke! Jag försökte vergligen göra allting för att ordna allt igen, men det var inte lätt när man betett sig som en riktig JÄVLA IDIOT. hon har all rätt att vara arg på mig än för jag höll verkligen på att sumpa min chans. men nu är som läget annorlunda, hon förlät mig och gav mig en 3e chans att förbättra mig angående snuset...... (jag vet, inge bra att snusa...och att jag ljög om det.) men så underbar som Celia är så är vi nu vänner igen och älskar varann mer än nånsin! :)

Du är så underbar Celia, det finns ingen som är som dig! <3







jag älskar dig! /celia

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0