8.11

6 månader. 6 månader och en dag för att vara helt korrekt.
just nu sitter jag och försöker hitta ett speciellt minne av dessa månader, men det är omöjligt för varje dag har varit underbar med dig. fast jag kommer faktiskt på en sak, nämligen våran förlovning! trodde aldrig det kunde hända, men det är helt jävla underbart att vi är det! jag är så stolt att ha dig, jag hoppas du känner samma sak för mig, vilket jag vet att du gör. Men så mkt till firande vart det ju inte nu när celia ligger i febran!! ;(;( men vi har iaf myst och gjort det bästa av situationen.

vid detta inlägg så väntar jag att min sony ericsson skall uföra ljudet av - jimmy eat world. för då vet jag att det är celia som ringer. då blir jag en glad pojke ! :)

love u baby <3

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0