4.11

Idag hos celia så börja jag tänka på en sak. att jag och min älsklingen verkligen har varit tillsammans ett halvår!!! helt underbart. lätt den bästa tiden i mitt liv och ändå har jag och celia inte upplevt allt ännu. bättre kommer det att bli. dessa månader har gått väldigt fort, jag tyckte det var nyss som vi tex boka thailands resan men det var typ för 4 månader sen.. och nu är det inte alls såååå länge kvar. jag längar verkligen att få gå i den underbara värmen tillsammans med den jag älskar MEST det kommer vara helt otroligt!! just nu saknar jag celia hur mkt som helst, hatar att sova utan min sötnos. det är så smärtsamt, det är det verkligen...jag fryser helt mkt på natten och vaknar titt som tätt ... jag hatar det. det finns inget värre än att vara utan hon.

Celia när du läser detta: JAG ÄLSKAR DIG MEST, OCH TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN.

just nu vill jag bara krypa ner med dig under ett härligt täcke och bara pussa på dig så mkt som det bara går.

i love u <3

Ey du... SKRIV!
Postat av: Malin

Sluta nu, jag vet att du älskar mig mest!

2009-11-06 @ 17:03:48
URL: http://maves.blogg.se/

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0