3.11

detta inlägg kommer att handla om min kära Celia Öhman. Hon är den underbaraste jag känner och hon är verkligen anledningen till min kopiösa lycka i livet. Jag älskar hon mer än allt annat och ännu mer just nu, för vid detta tillfälle är vi nämligen inte med varann, tråkigt nog, jag saknar hon till DÖDS kan jag lova. allt är så himla tråkigt utan henne, och trots att vi ses varje dag. så blir jag ALDRIG less att se hon, pussa hon, krama hon, prata med hon, hålla om hon och framför allt älska hon.

Celia min underbara älskling. <3

Ey du... SKRIV!
Postat av: celia

hahaha jag blir som rörd. som en mamma som ser på extreme home makeover. jag älskar dig jonas!! :) <3

2009-11-03 @ 23:18:04

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0