24.11

Min älskling blev glad på mig idag. jag hade nämligen köpt 2 st presenter åt hon.. det var min halvårs present åt hon. jag köpte ett silverhalsband med ett hjärta och matchande örhängen! hon blev som lyrisk och sa att hon älska dom massor!

Annars så älskar jag celia hur mkt som helst att det inte ens går att beskriva det i ord. och det vet hon om! <3

Idag så har jag varit på roberts trafikskola och haft en körlektion, och det gick riktigt bra, nu har jag nån lektion kvar tills uppkörningen och förhoppningsvis mitt körkort!

Just nu håller jag på att plugga faser på internet medans jag också tänker på min älskling som just nu befinner sig i stallet hos sin kära ziiiiita III.

you're so lovely, with your smile so warm
and your cheeks so soft,
there is nothing for me but to love you,
And the way you look,.. Grrhh ;)

Ey du... SKRIV!
Postat av: cocelolia

raauwr ;) tack så mkt för presenterna, så himla fiiiiiiiiiiina :D LOVE YOU

2009-11-25 @ 14:07:14

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0