19.11

imorse var jag på riskettan, och det var väldigt intressant. vi diskutera om narkotika, alkohol och trötthet. det var väldigt jobbigt att sitta i 3 h och 20 minuter att lyssna, se på powerpoint och nån filmsnutt. men skönt att det nu är bortgjort iaf. sen så for jag till celia på eftermiddan för att äta, det blev en flottig kebab pizza från gul och blå och med flottigt menar jag FLOTTTTTIGT. det var som en jävla sjö. sen så var det meningen att vi skulle ha en powernap för att blir pigga, iaf celia som ska på nattbio och se premiären av "New Moon" med sina giiiirls. :)
men ska plugga faser nu!

har även kollat lite ronny o ragge klipp på tuben! hö-hö-hö!

celia, jag älskar dig mer för varje minut som går!

Ey du... SKRIV!
Postat av: cellantjej

du är bääääst :D

2009-11-19 @ 19:04:44

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0