12.11

imorse när jag vakna kände jag en enorm lättnad, ingen feber! det var en fantastisk känsla vill jag påstå. jag som nu har legat i typ 39 graders feber sen måndags natt typ.. så det var bra att det har försvunnit sin kos nu. annars så fick jag nyss reda på att min fader har försvunnit på nått möte i Kokkolaforsen ( ingen aning hur det stavas) och kommer hem imorgon, sen sa min mor att hon, syrran och tilly tha hund skulle på trav vid 3 tiden, och kommer hem inatt....... så det verkar bara bli jag på eftermiddan, eller celia skulle nog dyka förbi och då blir det nog att ta det fina fisken. hon är sötast i hela världen ! :) hihi


Ey du... SKRIV!
Postat av: celiaaaa

jonas, jag kan inte vara något som du redan är ;)

2009-11-12 @ 15:34:36

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0