UNDERBART!

Vafan, vo ska i skriiiv? det är Celia som tvingar mej till att blogga.. men jaja what evvvah ;D

Gårdagen, blev det mkt gjort, jag for till sjulnäs, jag jobba, jag jobba lite till, o jag jobba ännu mera. . .
Sen på kvällen så kom Issan förbi, vi gick hela vägen till stan för att hyra film, tur då att sister hämta oss då vi var klara! (Y)

Valborg då?:O Vad hände då? jo det blev och dricka alkohol :) Var hos celia med kim, det var riktigt underbart! HÖHÖ!

För övrigt så är jag bäst , issan näst bäst, kim tredje bäst, katten fjärde bäst, termiterna femte bäst osså celia kommer på sista plats:)

Dagens låt - Limp Bizkit - Behind Blue Eyes

Ey du... SKRIV!
Postat av: Malin

uppdatera mig...vad har du jobbat med?

2009-05-02 @ 16:07:44
URL: http://maves.blogg.se/
Postat av: Kim

mytarn ;)

2009-05-03 @ 13:25:45
Postat av: grannen i graven brevid

jättekul ;) vi vet redan att jag är en gång bättre 10 gånger bättre än vad du kan säga.

2009-05-03 @ 15:06:20
Postat av: Malin

Men berätta då? För jag tror inte sova är ett jobb, rätt säker ;D

2009-05-04 @ 17:00:10
URL: http://maves.blogg.se/

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0