Ekorre

1. En man och en hustru hade sex. Mannen frågar om han får spruta henne i örat. Är du tokig säger frun?! Jag kan ju bli döv! Det tror jag inte sa mannen, jag har sprutat dig i munnen i 20 jävla år nu, och du kan ju fortfarande inte hålla käften! 2. Irakiske ambassadören i FN hade just avslutat sitt tal, och gick ut i lobbyn där han mötte president George Bush. De hälsar och skakar hand, och medan de går vidare så säger irakiern "Jag har bara en enda fråga om vad jag upplevt i USA under min tid här." Bush svarar "Ers excellens, jag gör givetvis allt för att hjälpa dig." Irakiern närmar sig Bush och viskar "Min son tittar alltid på TV-showen Star Trek, och i den finns både ryssar,svarta,asiater ...ja till och med utomjordingar! Men aldrig några araber. Min son är mycket upprörd, och kan inte förstå varför det inte finns några araber i Star Trek? President Bush ler, lutar sig lite närmare irakiern och viskar tillbaka "Det är för att Star Trek utspelar sig i framtiden!"

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0