trött

Klockan 06.23 ringer väckarn, jag gäspar tuuungt och sträcker handen mot min mobil för att slå av larmet. Vid min sida ligger Celia och sover såå sött, jag blir nästan tvingad att väcka hon bara för att.. men jag låter bli och går upp ur sängen för att äta frukost och sen fara till jobbet.

Jag kommer till Reklamteam kl 07.00 och gör inte så mycket alls, utan det var ganksa lugnt första dagen. Jag fick klippa gräs vilket var jobbigt för att trimmern strejka hela tiden, så då fick jag nog och strejka själv.

Nu sitter jag vid min kära dator och ser hur hur gullungen Celia har vaknat till liv.

Snart blire lunch, sen förmodar jag att Celia kommer att ha datan, så vi ses!

Jag älskar dej Celia Öhman! <3

DU är allt jag har. + lite till! :)

Ey du... SKRIV!
Postat av: celia

du är så söt :) älskar dig också, hur mkt som helst =)) <3

2009-06-23 @ 12:11:46

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0