Jamen!

Har är det uppdatering 24/7. Right? Nä, inte det. Många undrar säkert varför jag inte bloggar så ofta, och svaret är enkelt: Jag är lat! (y)

Celia tjatar om att jag ska blogga, för hon är hos mej vid just dette tillfälle, coolt va?

Precis när jag skriver detta så har jag just ätit, kött och potatismos, det var gott, men jag får många klagomål på hur mitt bordsskick är.. Personligen tycker jag det är prima! Farsgubben tycker jag är konstig som rensar bort allt "gott" från köttet, det som gör smaken, men vafan, vem vill äta sega bitar som fastnar mellan gaddarna? :o ja, inte jag iallafall. det är ett som är säkert.

Igår var det midsommarafton och den spenderades på Celias fina stuga uti Witsand, vi var en massa folk, sen hölls det även en femkamp, vilket var kul, dock kom vi sist ... mindre kul! Men jaja,

På kvällen for jag och celia iväg med mackes båt, först in till stan för att köpa godis hör och häpna Celia Öhman köpte ett ÄPPLE (!) Shit pommes må jag säga, inte ofta det händer.. men nångång måste hon väll inse att man inte kan köpa godis hela tiden. vilket hon tänkte på då skulle jag tro.

Sen när vi kom hem märkte vi att Curry är försvunnen!!!!! Gaah,.. Reward!


Blond!

Ey du... SKRIV!
Postat av: celia den nyttigaste på jorden

VADÅ "nångång måste hon väll inse att man inte kan köpa godis hela tiden." DET KOM JU FRÅN RÄTT PERSON!!! du är som rolig du älskling. ;D hihi

2009-06-20 @ 15:43:37

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0