yoo!

tjalalalalalala,

Vädret var det mest sugiga jag har upplevyt på hela sommaren, det har inte gått att göra nå idag, blir så deprimerad ..
Idag börja jag jobba kl 10, och sluta klockan 3, ganska sköna tider nu må jag säga! efter jobbet så hämta jag upp celia från hennes jobb, hon jobb oppa hemtjänsten och det ända hon gör är att fika med gammelfolket! hon påstår att det är slappt och jag kan inte göra annat än att hålla med! just nu sitter jag hos älsklingen och skriver ännu ett meningslöst blogginlägg, fattar it varför jag håller på?:O hahaha men skitsamma, celia tvingar mig att hålla igång bloggen på allvar.. och tro mig, jag blir rädd om jag inte gör som hon säger, hennes mördarblick är inte att leka med..!

Nu ska jag skriva en söt sak om en söt tjej jag är kär i,


Vill bara att du ska veta
att för mig är du den ende,
ett liv utan dig
är som ett liv utan syre
Jag är så glad
för att du finns du är mitt liv
Jag älskar dig!

Ceperaliz!


Ey du... SKRIV!
Postat av: CELIA ÖHMAN, MOGEN OCH FINKÄNSLIG FD. HORTLAXARE

du är så söt att jag får ont i tänderna älskling!!! :D love u so much ^^, blir som tårögd. hihi

2009-07-21 @ 21:21:59

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0