Utrota!

Jag har börjat tänka på en sak, nämligen när jag kör moped så blir jag alltid lika arg! Nu undrar ni säkert varför eller hur?

det ska jag berättar för dig.,

det är just såhär att när jag kör mopeden min så får jag alltid ta emot en massa flugor, humlor eller getingar som hela tiden kraschar in i mig, är dom totalt jävla blinda eller ? Kan dom inte se en människa på sin moped ?? för sist jag kolla så är vi BETYDLIGT STÖRRE än dessa vidriga äckliga krypen.. det värsta av allt är att dom väljer typ att dra en JACKASS  in i mina ögon så man nästan håller på att köra in i någon eller i ett dike! Jag blir så gud förbannat arg så att jag vill döda nån i min närhet...

Så nu har jag skaffat ett helt lager med insektsmedel för att utrota dessa "Djur" och hör sen!

Jag hatar också mygg och knott, läste i en tidning om ett problem ...


Myggbrist sög all must ur museet

GÄLLIVARE, Kuriren. Myggmuseet vid Sjaunjamyren stängs! Anledningen är myggbrist. ? Vi har tvingats samla in mygg från andra platser och det går inte längre, säger museistyrelsens ordförande Berne Sehlberg. Från och med nästa år återfinns museet i Gällivare med förhoppningsvis förhöjd blodsugarnärvaro och besöksfrekvens. Det gick inte att missta sig på stämningen vid Sjaunja myggmuseums styrelsemöte i onsdags. På dagordningen fanns endast ett ärende ? att besluta om en nedläggning av Sjaunja myggmuseum som stått öppen för tusentals inlandsbaneresenärer under sju års tid och blivit ett begrepp världen över. Anledningen är lika trist och tråkig enligt museets presschef Ulf Lundberg, en av grundarna. ? Grunden är den väldiga myggbrist vi upplevt alla de här sex åren. Hela tiden har vi haft den förväntningen att nästa år blir det bättre. I år hade vi tänkt oss att en mängd okläckta myggägg skulle kläckas men vi tvingades inse att vi återigen drabbades av ett skralt myggår, säger Ulf Lundberg. Gick i stöpet En lovande myggsäsong avbröts abrupt av ihärdigt regnande som fick förhoppningarna att gå i kras även i år och utan tillräckligt med mygg har museistyrelsen inget val. ? Myggmuseets konstruktition medger en nedmontering varje år och i år görs det för sista gången. Utan mygg har en hopplös situation uppstått som tvingar oss att ta det här beslutet. Vi har samtidigt inte undgå att notera en gradvis nedgång på inlandsbanan, säger Ulf Lundberg. Enligt Berne Sehlberg krävs nu en relokalisation av myggmuseet till Gällivare museum där man med hjälp av öppna fönster och eventuell uppfödning av mygg ska kunna garantera alla museibesökare både myggbett och njutbart myggsurr. ?Våra fantastiska mygg? Tillgången till elektricitet möjliggör också uppspelning av stereofoniska myggserenader och interaktiva IT-baserade mygginformationstillämpningar vilket bedöms ytterligare berika ett myggmuseibesök. ? När vi tvingades acceptera den alarmerande situationen blev frågan hur vi även fortsättningvis ska låta människorna få ta del av myggornas liv och den lösning vi har kommit fram till är att nästa säsong återöppna museet i Gällivare, säger Berne Sehlberg. ? Därmed öppnas en möjlighet även för andra än enbart inlandsbaneresenärerna att få tillgång till museet och därmed till en närkontakt med våra fantastiska mygg, som vi naturligtvis ser som en stor tillgång i människans, men även övriga varelsers tillvaro. Myggmuseistyrelsens beslut kan komma att rivas upp om myggtillgången återgår till önskvärda förhållanden, säger man.

Mohahah!

Jag älskar Celia Öhman!! ♥


Ey du... SKRIV!
Postat av: cepe

hahah, stackare :D du är som rolig du ^^ <3

2009-07-06 @ 00:09:51
Postat av: nyfiken

är ni förlovade ?:P

2009-07-07 @ 19:57:28

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0