the bucket list

TIO JAG.
1. heter: jooonas
2. ålder: 17, 18 den 9e augisti ;)
3. bor: hemma eller hos celia,
4. längd: hmm, tror jag är cirkus 183cm
5. har en bästavän: säkert
6. parfym: Hehehehh Jean Paul :D
7. har på mig: Kläder?:O
8. har kompisar av det andra könet: jamen vissst serrrrru
9. ska nu: Se på redtube
10. har bra självförtroende: mmm antagligen

NIO HAR
1. har en sjukdom: naae?:O kanske ahdh då?
2. har många kompisar: He jär många ska du vejjta!
3. har ett par svarta string: hahahahah wtf???! :p
4. har haft självmordstankar: nappp, inte det
5. har vart kär i en som inte känt samma sak: säkerligen :o
6. har en kompis nu sedan barndomen: jamenvisst!!
7. har duschat idag: Nej, hehehe
8. har varit full: inte idag :)
9. har skilda föräldrar: icke sa nicke!

ÅTTA ÖVRIGT

1. vart utomlands: Japp, nåpgra ggr.
2. vart var du utomlans sist: United states of AMERICA
3. vem berättar du allt för: för slurken! han bryr sig dock aldrig!
4. vem litar du på mest: slurk på burk!
5. senaste inköp: snus!
6. ljuger om vart du är till dina föräldrar: neeejdå! vrf ska jag de ?:o
7. tycker om någon just nu: Men skojja inte !!! ja :)
8. har åkt skidor: jaarå, är kung!

SJU SENASTE
1. du pratade med: celia :)
2. du pratade i telefon med: lill macke filipsson
3. smsa med: celia
4. du kramade: celia
5. du pussade: celia ;D
6. du msnade med: ingen aning :D
7. du sov bredvid: celia min älskling :)

FEM ANTINGEN ELLER

1.chips eller godis?: både och, + COCA COOOOOOOOOLA
2.bästa vän eller många kompisar?: vet ej !:O
3.strul eller förhållande?: förhållande, if u are in love :D
4.jeans eller shorts?: hmm, dunno :O
5. svart eller gult? gult är fult, så svart? :P








Moooooovie Tajjjjm! TBL!

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0