Solen i ögonen

Ibland undrar jag varför jag har en blogg? Jag skriver aldrig nå vettiga saker utan bra om min trista vardag... hur kul kan det  vara att läsa ?? Jag skulle nog inte tycka det var så kul om jag ska vara helt ärlig.

Detta inlägg blir ingen skillnad, jag har inte gjort någonting idag, sitter ensam på jobbet och väntar på att klockan skall ticka upp mot 12.00 så man får fara och ta lunch!

Men som sagt.. eftersom jag aldrig har något att skriva om så berättar jag om vad jag gjorde igår! :D (Ironi!)

 

Igår så hade jag golftävling, jag och Macke lirade Lindbäcks cup, den går över 36 hål. Det är mycket golf det, och än mer golf blir det om man inte spelar så bra ;) haha!

Vi var klara kring 01.00, och ändå gick vi i bollen riktigt fort, allt flöt på bra! Då man kom i mål kändes det som man spenderat all tid på en spikmatta, fötterna var helt slaktade av att gå så himla mycket... men det var det värt., vädret var grymt, Ove och Tore hur sköna som helst, vi vart även bjudna på en zipp av whiskey av Tore för vi gjorde birdie! ;D helt fantastiskt! haha!

 

 Jonαs!

Celiα

 

 

 

 

Lars Winnerbäck! 

~  Enjoy  ~

 

 


Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0