Hp!

Idag klev jag upp 06.23 för att fara till platsen där solen aldrig ler, den platsen heter BODEN, dit vill jag aldrig mer.. Men jaja, skit i mitt jobb nu,, :) Efter att jag kom hem så bestämde jag mig för att fara på bio och se den nya harry potter filmen tillsammans med Kim, Fredde, och Martinho! den börjar halv 10 och slutar cirkus 12 nångång skulle jag tro, fan så lite sömn jag kommer få inatt alltså!

Just nu saknar jag Celia som fan, går inte en dag utan att jag saknar henne <33



A strangled smile fell from your face
Remember the time i told you the way i felt
And when im without you i feel lost and can never find my own way again
Lets hold on to eachother above everything else








Im holding you closer than most
cuse you are my heaven..


will always love you <3

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0