Götet!

Igår kom jag fram till Götet! Vilken vacker stad det är ! Vi kom fram vid 5 halv 6 tiden, och sen checka vi in på Hotellt, (vet inte vad det heter) sen efter ett litet tag gick vi och ät på Donken! Jag kan inte rekomendera Donken som en fin restaurang, utan jag gillar mer Pentryt ;)

Efter det så blev det till att gå på stan och kolla runt lite, för att sedan bege sig mot Ullevi för att se den fantastiska invigningen!! Den var hur bra som helst! Bilder kommer !
Idag så har jag inte gjort mycket , har haft hur tråkigt som helst, skulle egentilgen på Liseberg man jag var för slö så jag orka inte gå dit, sen har jag ju ingen att vara med så det gör saken inte bättre precis! Vill att du ska vara här älskling! Saknar dej så mkt! Efter en stund i ensamheten så bestämde jag mig för att gå och äta på nån italiensk restaurang där min moder och massa saik föräldrar satt och hade trevligt. för som som vill veta så åt jag en pasta carbonara ! och en fanta som kosta 34 fucking jävla kroner !!! vars är detta land påväg???!
NU har jag legat ensammen i hotellsängen och längta efter jonas!! jag har även gråtit! anlednigen till varför jag grät är att jag åt en godis som var sååå söööt att jag fick ont i tänderna!!!

"Frammåt attck" Det är ord som gör mig glad just nu, som verkligen får mig att skratta!!!
Historien är nämligen så att, jonas mamma ställde sig upp på en innebandy match på norrmalima och skrek "FRAAAMMMMÅT ATTAAACK" Det vart helt tyst och brevid satt jonas fader och blev helt häpen och lämna henne ensammen! Det var även en Hitler hälsning med i det hela,, eller ja, på ett ungefär! Helt underbart!

Det måste ha varit en vacker tillställning må jag säga!

Nu avrundar jag!!

Jonas <3

//Ceperaliz

Ey du... SKRIV!
Postat av: jb

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA

2009-07-23 @ 19:00:23
URL: http://johannabackman.blogg.se/

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0