frejda!

Idag har jag varit ledig från jobbet, gud så underbart det var !!! Att äntligen slippa gå upp klockan 6 var som en uppenbarelse!

Idag har jag inte gjort så mkt alls, pratat med Celia i telefonen, varit med fredde och martin en litet tag, varit ute och gått !!! De ni! ;)

Sen har jag även varit med Tilly och busat lite, hon börjar som bli lite tuffare den lilla jäkeln! Hon har även börja lyssna bättre på vad man säger, hon bet mig dock i näsan idag fast det gjorde inte så jättteont, som tur är bits hon inte så hårt ännu , ;O huhu.

Its early morning and the sun comes out,
and i see your pretty face.


Celia du betyder mest av allt för mej!!!!


Älskar dej honey!

Imorgon kommer älsklingen hem!!!!! :D:D

Ey du... SKRIV!
Postat av: Malin

Inte så hårt?! Säg det till min näsa som började STÖRT BLÖDA efter henne lilla bett

2009-07-18 @ 10:51:24
URL: http://maves.blogg.se/

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0