Fiskeresa!

Igår var det en lustig dag, jag och Celia vakna 12.30 av att min far väcker oss och vrålar "Nu ereee lunch" så vi gick upp och käka och medans vi äter ringer Celias farfar och frågar om vi vill följa och fiska i åbyälven, vilket vi ville!  Efter maten så for vi till Celias stuga för att hon skulle göra slinger också skulle vi göra oss klara, vad vi inte visste med denna fisketur var att vi skulle sova över med husvagnen (!) så det blev som en skräll, men det var iallafall mycket kul att fiska, vi fick nån harr jag och en Kurre!

Just nu sitter jag på storforsvägen hos Celia, och dom har fått tillbaks sitt Modeem! Shit pommes!!! :)

Slutar detta inlägg med att säga nått som alla redan vet!

Jag älskar Celia Öhman ! <33


Ey du... SKRIV!
Postat av: cepe

löv u 2 :)

2009-07-05 @ 18:09:26

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0