Dansa och le.

gårdagen börjades med att vara hos celia ett tag, det var jag, celia, jojjo och marcus. vi dunkade musik och spelade familje geni, (jag vann, som vanligt) vi hade det trevligt och snackade en del också. Vid nio tiden så begav vi oss mot "området" för att dansa och le. Men det var inte alls lika kul som det brukar, dels på grund av det dåliga sommarvädret + att man inte blev helt onykter.. men man träffa ju en massa trevligt folk att vara med och det var väl inte så dåligt. Klockan 23.00 såg vi dead by april som var bra, fattar dock inte varför dom fick spela på babylonscenen då dom tillslut var tvungen att stänga igen området där dom spela pågrund av att det blev för mkt folk?:O Då tycker man det inte är rätt att lägga DBA på babylon.,. herregud. SKÄRPNING! Annars då? efter att vi såg DBA så gick vi för att käka och sedan köpte vi biljtter för att kunna åka karuseller, jag och celia åkte flygande mattan ! :D haha ,.. hon börja dock må illa av den:O och det var ju inge bra. Vi for hem tidigt också, där vid halv 2 var vi hemma, vi var helt trötta!

Idag så blev det att fara ut och gå med Zita III, asså celias häst och ingen annan .. =)  Vi gick till rakan för att sedan vända om igen. Hon måste dock röra på sig mer för hon ser dräktig ut !! Tänk vad sommarbete kan orsaka.

Snart så ska vi väl bege oss till celia och göra oss klara för att fara in på PDOL ikv också, men har egentligen inget tagg för att fara, inte än iaf.. men det kommer väl kanske.

"Du är så ful att du får en lök att gråta"

Specielt en person som jag inte kan nämna,


Celia, i love you. ♥

Ey du... SKRIV!
Postat av: cellantjej

hahah, älskar dig!

2009-07-25 @ 19:20:45

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0