Tomorrow = Back in hell!

åååfyfan så tråkigt det var att vakna imorse alltså.. då man visste att det var sista dan på lovet och imorgon är det skola igen!!!!! usch! hemska tanke!

Jag vart väckt 09.30 av isse för att jag hade lovat honom att följa med på stan,. och vid 10 bar det alltså iväg. Kim följde med också ska jag o tillägga!
Väl på stan var det inte mkt folk, (kankse för att vi var dem första?) så det var ganska soft o gå omkring o kolla på diverse saker, vi började iaf med att käka och jag o isse tog tacos medans fjoll kim tog en liiiiiten macka :) Efter det så gick vi in på JC och där så köpte kim nå snygga jeans, eller rättare sagt jag övertala han o köpa dem (Y) . då blev kent så imponerad att han ville anställa mej ;) Yeeeeah!

Efter att jag kom hem från stan så gick jag o la mig ett tag, var så himla trött! och just nu när jag skriver detta så ska jag iväg på träning!!
CIAO

Dagens Låt: Foo Fighters : Everlong

over and out'

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0