The storminess will turn to light.

Ja, som alla vet så var det ju nyårsafton igår, och det hela började med att jag vaknade vid halv 1.. Käka frukost/lunch, duscha och tog på mej kläder. Efter allt detta så satte jag mej vid datorn och läste lite grann på Aftonbladet och Expressen om nåra händelser.. Vid halv 6 for jag och famlijen till Kim för att äta god mat och umgås, Kim hade även ordna med 2st musiktävlingar, som jag givetvis vann! Fast det var dock i lag, men jag gjode allt serru! (a).. Och vid 10 tiden så började vi gå mot Ante på klubbgärdet, (vet att det var sent men men .. ) och när vi kom fram var Robin, Adam, Micke, Ante, Sofia och Fanni dära och lira ölspelet tror jag det var ., FIck även höra att Macke hade deka vid 10 så han stack hem och sov, roligt slutminne för 2008 kan man säga!  Det blev några öl och nån grogg på denna fest, och vid 23.50 gick vi till grannen för att ringa in det nya året! Helt underbart med 2009!
Det blev ju även att skjuta raketer och nåra  "bomber" det var vakert att skåda dessa. Sen gick vi tillbaka och spela lite guitar hero (kingen man är....not) ..  Och innan jag gick hem så hade jag en vadslagning med Fanni inom ämnet hockey, om vilket lag som går längst i slutspelet,. jag tror givetvis på Luleå och hon tog Linköping.. jag vet ,. herregud.
så då ska vi se vem som vinner :)

Idag så ska jag nog ta det rätt lugnt, fixa denna blogg med bilder osv., ska nog vara med Kim sen tror jag. Vet inte säkert .

Over and out! '

Have a happy 2009!

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0