Söndag den 4/1

Hiho!

En liten update:

Den 3:e januari.

Igår så gjorde jag väl inte alls så mkt, farsan fyllde år så det kom en massa folk så det blev o lira lite world tour med kusinerna och farborn! Det blev även en massa fika som mormor hade bakat. gött!
Efter det så såg jag det hatfulla derbyt mellan SAIK och Luleå, ojah, lule hade ingen chans o det blev en transportsträcka för saik tillslut... tråkigt,. men alla lag har en sån match per säsong!
På kvällen så lira jag lite mer Gh world tour, sen for jag till ante och såg en film, efter ett tag där så kom robin förbi o då såg vi sen JVM, härligt med småkronorna i en final :) osså moot Kanada. Hoppas det blir vinst, det är dom ju värda.
Efter hockey så for jag hem (vid 12 tiden) o satte mej vid datan ett tag, så man kom väl i säng vid 2, halv3:)



Dagens händelser:

Vakna nyss, det blir gode chill idag tror jag.. ska duscha,, sen ska jag ringa till Kim och då kankse vi fortsätter med vårat gig ;) Jag på trummer o han på gitarren, det blir bra!
Aja, skriver mer om vad jag har gjort ikv!

Dagens låt: Lifehouse: Storm :)


Over and out' !

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0