I feel so strong

Idag så började som sagt skolan om, och det var inte alls kul... hellre är man hemma o sover! :)
Men det var iaf inte så farligt första dan,, vi gjorde ingenting alls, så det var ganska soft. osså sluta vi tidigt också vid så där 1! så man var hemma vid 2 tiden, (var tvungen att gå :s)
Men då jag kom hem gjorde jag inte mkt, nötte dator, såg tv, såg two and a half men!!! Helt klart den bästa serien!
Sen såg jag även hockey, Luleå mot Brynäs. Det blev ännu en förlöus 1-0 på bortaplan..... fiiifaaan! Det har inte alls börjat som det sluta för lule 08. NU har man 3 raka utan vinst på det nya året och hela 3-14 i målskillnad... illa!
Just nu gör jag inte mkt.. ska snart äta nå o gå å lägga mej tidigt är så himla trött!

det lär ju dyka upp en update imorgon! Ciao!

Over and out'

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0