I feel so strong!

Idag vakna jag med stora förhoppningar om dagens match mot Pajala.. för det känns riktigt bra och känner mej heltaggad!

Men vi skriver mer om det sen, för här kmr en lite update om gårdagen..

Fredagen började med skola, där vi hade svenska på morgonen där vi arbetar om Antiken,. jag ska skriva om antikens OS och sen har vi redovisning om allting. Efter svenska så hade vi datorkunskap, där blir det alltid chill, :) och lika skönt varje gång!
Sen så gjorde vi nå annat arbete men kmr it ihåg vad..? Sen lunch.. på typ 25 min... vi har alltid korta lunchraster, fast det är ganska skööönt, för då slutar vi tidigare! Och igår sluta vi 12.20 :)

Sen på eftermiddan så bar det av till Luleå för att lira innebandymatch mot Luleå City div4.. Jag var inte med men däremot coah..det blev även förlust med 11-8 (kanske för att jag it var med?!) Nejmen, just därför känner jag mej heltaggad idag och vi ska ha 3poäng på hemmaplan!!!!

Skriver om hur matchen gick sen!!

Dagens Låt: Sonic Syndicate - Enclave

Over and out'

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0