i do it for you

Jahaapp, nu sitter man vid datan igen! Det är som en drooog, fast kan it hjälpa det precis!
Prata nyss med Kim i telefon o han påminde mej om att blogga.. så nu gör jag det !
Igår så hände det inte alls så mkt., hade ont i skallen och tog det ganska chill faktiskt! Sköööönt!
Fast på kvällen så for jag o Kim på bio o såg AUSTRALIA! Riktigt bra film må jag säga!
Idag så händer det inte mkt, ska plugga engelska!!!! Fiiifaaan så boring! Men så äre med prov....

Ska iaf just nu gå å käka !

update tonight ^


a strangled smile fell down from your face
it kills me that i hurt you this way
now there's a million reason for you to go
but if i can find a reason to stay....

i'll do whatever it takes.,.


Dagens Låt - Lifehouse - Everything

Over and out'


Ey du... SKRIV!
Postat av: Tina

Den där låten är jätte fin! Texten är super gullig och alltid.. Älskar den verkligen.. Kul att du lyssnar på den! :)

2009-01-12 @ 19:36:13
URL: http://ttinafforsberg.blogg.se/

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0