How long have i been in this storm.,

Tänkte bara skriva lite om dagens händelser, och det är inte alls så mkt. Syrran var vänlig och körde med sin lilla röda peugeot mej och Kim till Hemmakväll för att hyra film., det blev 2 filmer och chips och även den näst godaste drycken! nämligen cola. Den godaste heter nog Vodka Explorer ;) Filmerna vi hyrde var Rest stop, och nån komedi med Owen Wilson.. man får väl hoppas dem är bra annars blev det wast på cash Kim...

Iaf så åt jag nyss och ska sitta vid datan en liten stund till innan jag far till Kim, men skriver säkert ikv!

Dagens låt: Hinder : Take me home tonight.

Over and Out.

Ey du... SKRIV!
Postat av: syrran

OMG du nämner mej OCH min LILLA BIL!

2009-01-01 @ 21:21:36

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0