Fredag den 2/1 2009

Fyfan så sliten man är just nu, har typ bara blivit 10h sömn på 2 dagar!! illlllla!
men men, just nu så sitter jag vid datan o käkar frukost, Kim kom ner med mackor och lite O'boy ;) GÖTT!
Snart ska jag iaf till stan med Kim (kimhogberg.blogg.se) jag ska skriva en recension om en konsert....bark,'
efter vi har sett spelningen så ska vi käka på stan, vaaaaaaadå niice.

här kommer lite om vad vi gjorde igår: Vi såg Rest Stop, filmer var väl sådär, ingen höjdare.. den var pretty growse.
Sen vid 3 tiden börja vi (iaf jag) lira guitar hero! satan så skojj! och vi halv 4 såg vi Drillbit Taylor: Budget bodyguard, den var rätt sköööööööööööööööön !


            


YEAAAAAAAAH ! tagggggggen!

Over and out!
                                                      

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0