Baaaark!

se på fan! Jag klara av det jag lova! att skriva på kvällen! stor eloge till mej :)

Jag har inte gjort mkt idag, jag for aldrig till Alexander för jag orka it gå... (jag vet att jag är lat) Jag har mest suttit vid datorn och låtit min winamp spelas, sen har jag även lira lite trummor! Börjar bli duktig (a) (y) hahah
Sen vart min familj bortbjuden o äta middag så vi for iväg till nåra som vi känner för att äta nå kött,. det var riktigt gott må jag säga!
Just nu ser jag Luleå - Djurgården., och jaa, det går väl inte så bra det heller 1-4 till Djurgårn efter 2 perioder,, fyfan så dåligt!
Efter matchen ska jag iaf iväg till Isse o vi ska vara uppe hela natten o se JVM! och även nöööööta dator!



Hitta en festbild på mej! Man ser även Linuz berömda baksida?:o





Over and out'





Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0