a strangeld smile fell from your face

Idag är det den 5/1 2009, och fortfarande har inte jag gjort något som är värt att noteras.. ganska tråkigt.
Fast idag så ska jag iaf fara förbi Alaxander, och snacka lite.. sen ikv ska jag se Luleå, hoppas dem vinner efter fiaskot senast..... Men det tror jag,! inatt ska jag däremot se JVM finalen mellan Sverige och Kanada, fan vilken match det kmr bli! kanske 3-5 pers som håller på Sverige medans 20 000+ håller på Kanada ! Fatta kul o täppa till käften på dessa kanadicker..:)
Det blir nog även mest troligt o se hockey med nåra kompisar, det går ju inte att se själv,

Men just nu ska jag käka och sen dra iväg!
Jag har ju skrivit att jag "skriver mer ikv" fast det händer ju sällan, men ikv lovar jag att jag skriver!


Hitta även gamla bilder från italien!!!
                       
Här sitter jag o AnnaLu ute i solen i Verona:)            jag o nå fina solbrillor! :) också i Verena!

besök även min pixbox : veessloow.pixbox.se !

Over and out'

Dagens Låt: Foo Fighters: My Hero

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0