28/1

Hmm, nu när jag tänker efter så var det länge sen jag skrev något vettigt inlägg på min blogg. Och varför jag inte har skrivit är helt enkelt för att jag inte har haft tid.. och dessa saker ids jag inte skriva om just nu ..

Men igår på skolan så kom jag o Lunka på iden att plugga i USA, där min moster bor (San Fransisco) och vi vart helt lyriska..
Så i veckan ska vi gå och snacka med syon angående plugg in the US. Fast var är egentligen oddsen för att vi ska dra över dit? Njaaah, it så stora! Men vem vet?

Annars så händer det inget just nu i hemmet, syrran har fyllt 21 och det har vi fira med bira! vadå braaa riim............hahaaha noot!

Fick även en låt på hjärnan eftersom vi hade dans på idrotten igår.. nå med "I natt inatt äre du elr jag" nå sån skitlåt, och såklart ska felix börja nöta den i klassrummet! oooh yeah, tidernas låt..

Idag har jag även bestämt mej för att fara till Luleå på lördag för att se hockey.... Norrbottens björnar tar emot Brynäs

Mitt tips? 5-2 till Luleå!

ska iväg på träning snart så det blir inget mer skrivande idag, utan mest troligt imorgon!

ojj, glömde en sak, är även avis på Tina , som har hittat sin stora kärlek ! ;)

Dagens låt: Shinedown - I Dare You .... Grym!

Over and out'

Ey du... SKRIV!
Postat av: Tina

He's so cute! :$

2009-01-29 @ 22:37:54
Postat av: eeh?

lägg ner ffs. jävla tönt

2009-01-30 @ 15:58:53

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0