christmas

nu var det länge sen det kom ett inlägg från min sida, och orsaken är helt enkelt att jag inte har orkat att blogga. (wow vad det är jobbigt..) . men hur som helst.

denna jul har jag varit ute i god tid o köpt julklappar till mina nära och kära speciellt då celia ;) och nu var det inte typ 2 dagar innan jul jag köpte allting. utan i GOD TID som sagt.

denna helg har jag varit med min underbara älskling och tagit det lugnt. igår såg vi AVATAR och jag vill påstå att det var fan den bästa film jag sett på ett bra tag! såå sjukt snygg gjord! den var helt klart värd sina 130 svenska riksdaler. och med 3D var det ju inte sämre!! ;)

just nu så ska jag ta det lugnt för att sedan fara till min underbar älskling som jag bara inte kan få nog av!!!! hon är helt underbar! love u <3

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0