<3

om 18 minuter är det julafton gott folk! satan vad tiden har gått fort må jag säga!
och som sagt så var jag ju duktig och hade handla allt i god tid denna jul! allt är väl förberett :D

imorgon så ska jag vara hundvakt fram till klockan 12 ungefär.. för att sedan fara ut till celia för att se kalle anka och äta julmat! för att sedan öppna klapparna. sedan på kvällen far vi nog mest troligt hem till mig för att öppna några också! :)

idag har jag även skottat snö hemma på gården och klätt våran julgran!

"i din famn"

Att sova i din famn är alltid underbart.
Men ibland är det obeskrivligt underbart.


"jag vet"

Det enda jag vet med absolut säkerhet här i livet Älskling,
det är att jag älskar dig.


"famn"

När jag är trött längtar jag till din lugnande famn och varma andedräkt i min nacke.
Jag sover trygg vaggad av din kärlek.


celia: jag minns första gången vi var med varann själv, jag var väldigt nervös.. jag hade ingen tanke på att du gilla mig. jag var helt tagen av din blick. du är så underbar. nu idag så tänker jag tillbaka på den första tiden tillsammans och jag kunde aldrig ana att du älskar mig så mkt som jag älskar dig! du är bäst. tack för att du finns i mitt liv!! <3

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0