So am i still waiting,.

....for this world to understand that im the king of blogg. eller är det så? hahah nej tror inte det,, men det är på god väg att bli så ska ni veta! Eller så inte.. man vet aldrig,

Dagens höjdare är att jag klippte mej idag, det blev inte snaggen som många sa att jag skulle göra,. utan klippte mej ungefär 4-5 cm kortare. har fortfarande så jag kan göra frisyr + att det är lugg! känns dock obehagligt att ha så mkt kortare när jag allt som oftast är van att slita i mina "lockar"..


asså är som redan gode less skolan,, fan ingen meninge att gå dit och bara leka, ( ja, jag vet att det är slappt...men ändå) så slö är jag, vi har inte gjort nå vettigt ännu och imorgon blir det ingen skillnad, då ska vi "leka" med ettorna, eller jag ska inte leka, min klass håller i några lekar som småbarnen sen ska leka, shit nu blev det många "Lekord" ganska jobbigt.. huhu!

Dagens höjdare:

Såklart min fina klippning för 440 kr på PAUS.


Dagens diss:

Isterband och stuvad potatis.............. usch, fy och BLÄH


Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0