Hockey!

Igår efter skolan så for jag och celia hem till mej för att äta lunch, sen så bestämde vi oss för att boka biljetter till derbyt Luleå - Skellefteå på LF. Innan hockey så åt jag och celia middag på golden dragon, och det var mycket gott, kände dock suget för att beställa en öl till maten men det vart inte! hockeyn då, jo den vann lule med 3-2 och det är så jävla underbart trots att det bara var en träningsmatch, och jag säger bara "The Abbots" fyfan, speciellt när Cam Abbot skickade tillbaka Yared Hagos till Södertälje med en rak höger! Det var underbart, mer sånt! :)


just nu är jag nyvaken och kollar på min älskling när hon ligger och chillar i sängen! Jag älskar dig mest celia!! :) det vet du om! <3

Ey du... SKRIV!
Postat av: celia

älskar dig också :) <3

2009-08-22 @ 11:05:52

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0