föl.

KLIIIINIIIISKt! HAHAHAAH

fan också, nu är det inte länge tills jag fyller 18 bast, 4 dagar för att vara exakt.  och jag har inte ens börjat med körkortet, jag får som panik!:O

By the way, celia våldtog mig nyss, hahhaha;)

idag var det min sista dag i boden, ni vet platsen där solen aldrig ler!, fiiifan.

nu på lördeag har jag planerat en fst för mej och mina kompanjoner, en större fest är planerad helgen efter eller något likande !! hehe

jag ska även nämna att jag blev utslängd igår av min sambo, CELIA ÖHMAN, pga mens.

senare på kvällen tänkte illa jonte hämta några byxer som ceperaliz hade lånat, lilla jonte var jäätterädd för astt ceperaliz skulle slänga üt honom igen.. men så blev det inte , hon var mkt ångerfull och ledsen i sitt enda öga. Jag fick bada med hon! ;) Där hände det saker minsann, nån som vet???!?!?! ;D;D;D HEJDÅ! :D


CELIA <33

Ey du... SKRIV!
Postat av: stralle

du skriver ju som en fjortis haha

2009-08-08 @ 20:05:37
Postat av: celia

du kan va fjortis

2009-08-09 @ 16:53:24

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0