!!!

ååååh, jag blir så jävla arg på mig själv, varför ska jag hålla på med dessa dumma kommentarer? Jag är ju helt störd som säger sånt, men jag menar inte det jag säger. om du bara kan förstå det. Kvällen var helt underbar tills du for., inget blev sig likt när du begav dej ifrån mig, jag blev helt sorgsen och kunde inte njuta av min egen fest. men det är ju mitt fel för jag skulle aldrig ha sagt nå sådant, och jag är så jävla ångerfull och ledsen för det. du är mitt allt och jag älskar dig, jag gör allt för dig och det vet du om!! Du är bara så jävla underbar och jag är så lycklig som har dig, kan aldrig tänka mej att ha nån annan än bara DIG! Jag hoppas du verkligen förstår det!!!!!




Celia <33

Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0