dumma dig,

idag har jag och celia varit hos min mormor i sjulnäs och fikat gott! vi var där i ca 1½ h. sen for vi hem till celia på fagerudden, för att fiska i det vackra vädret :O men direkt då det begav sig med luftbotn så gick he inge bra, celia vart sjöööblöööt från vågorna, och så börja det läka in liter med vatten in i botn, vi fick panik ! :D efter ett tag på land igen så begav det sig igen, nu gick allt vägen förutom själv fiskandet, jag fick en baby o celia fick bara några ynka napp utab resultat. hahahaha! när vi sen skulle hem igen med botn så lossna chocken, den läkte bensin, ankaret bugga totalt, fiskelinerna tjorva, celia spillde ut maskbajs som vi var tvungen att sitta på ... ja herregud, inge bra alls.... !;/

på kvällskvisten så ringde jag till NP för att höra vad han gjorde och han satt som vanligt vid datorn å såg på REDTUBE ! men jag hämta han iaf med celias moppe, för att vi skulle bada jacuzzi o basta! :) sen var jag tvungen att skujsa hem han te svartudden på celias måååånstermoppe, den gick 16km/h i uppförsbacke.... shitt pommes. nu när jag skriver detta är jag väldans trött och nyss klämt ett ulitimate cheesmål från max!!! men ni får ha de bra nu ni andra individer så håjjres vi!! ciao



CP <3


Ey du... SKRIV!
Postat av: celia

jag älskar dig :)

2009-08-15 @ 01:42:48
Postat av: johanna

luftbotn? luftbotn läker inte, luftbotn läCKer. Herrejesus. Hur som helst delar jag sorgen, hoppas luftic återhämtar sig:(

2009-08-15 @ 11:19:19

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0