27.8

alltså, fuck! Fick min lön idag och det var verkligen en besvikelse....fick iaf ett 5 siffrigt belopp men det var ändå låångt ifrån mitt krav! Skit samma, ska byta samtals ämne nu,.. blir så arg så fort jag tänker på det.

Följer just nu Champions League lottningen på Sportbladet. och jag hoppas på att mitt kära Manchester United får möta Real Madrid. det hade verkligen varit nå, C.Ronaldo tillbaka på gamla goda OLD TRAFFORD, som jag för övrigt anser vara världens bästa arena i alla kategorier!

Just nu ligger min kära Celia på golvet och jag blir som orolig, så därför avslutar jag detta blogginlägg med en bild!





Ey du... SKRIV!
Postat av: cellantjej

ey duuuuuuuuu. du är söt ;)

2009-08-27 @ 23:50:30

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0