26.8

klockan 08.20 går celia upp. Jag njuter av hennes förtvivlan att gå upp så tidigt för att sminka sig och göra diverse saker. jag ligger kvar i sängen och ler hånfullt och somnar sedan om snabbt för att sedan vakna 09.05. en helt underbar känsla! Skolan då? ja som vanligt tråkig men man måste ju som gå dit för att få en bra utbildning. vilket jag kommer få!!

Dagens mest skojjiga var kanotracet som jag och linuz vann hur enkelt som helst.!!!!!!!!!!!! we are the winners!



Put on my blue suede shoes
And I boarded the plane
Touched down in the land of the Delta Blues
In the middle of the pouring rain .....





Celia: HAHAHAH
Jag: Vad äre om?
Celia: Du kommer aldrig få en bra utbildning!!!
Jag: Ey du... JAG ÄR BÄST! Enough said.


Ey du... SKRIV!

Ey du... SKRIV!:

namn:
jag är horny

hotmale: (publiceras ej)

nätverk:

va? jag hör inte:

Trackback
RSS 2.0